Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Hybrid View
-
21-05-13, 11:10 #1
Sv: Nielsigne tilbage, stresset men i live
Hei, og velkommen tilbake

Jeg håpet at ditt fravær her inne betydde at du hadde fått det bedre. Men som så mange av oss allerede har opplevd, så er ikke stoffskiftet en snill fiende; den drar med seg så mye annet som virker invalidiserende på oss. Da jeg ble søkt over på uføretrygd konkluderte NAV med at jeg hadde "invalidiserende symptomer på lavt stoffskfite" noe som for meg føltes både godt og vondt. Godt fordi NAV faktisk forstod at jeg var syk og ikke lat, men vondt fordi jeg skulle ønsket det ikke var sånt.
Håper ting går bedre for deg etterhvert Nielsigne
Jeg har virkelig savnet deg her inne.
-
21-05-13, 11:39 #2
Sv: Nielsigne tilbage, stresset men i live
Mange tak for dit svar, kære Pingvinen

Ja, godt når der omsider er forståelse for, at det er stofskiftet, der styrer ... og vældig smertefuldt at opleve sig selv i den der rolle.
Men det værste må lige godt være, hvis man fejlbehandles - igen. Jeg vil stritte imod
Har brug for rigtig hjælp nu.
Psykiateren peger på både mere stofskiftemedicin og en psykolog som hjælp til mig, sidstnævnte for at lære mig nogle teknikker til at mestre min stress og forskellige situationer i det hele taget. Det er jo godt .... jeg er bare spændt på, hvordan resten af systemet reagerer på sådan en melding.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Stresset av bakgrunnsstøy og lyder i reklame og i en del TV-dokumentarer
Av Elbeth i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 6Siste melding: 12-07-12, 14:20 -
Min rejse mod at få mit liv tilbage?!
Av Ceven i forumet DagbokerSvar: 0Siste melding: 31-03-11, 11:33 -
How to Live to 101
Av Mod i forumet Vitenskap på YoutubeSvar: 3Siste melding: 31-01-11, 16:52 -
Depp og stresset = fett hår og skikkelig problemhud
Av Moxa i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 1Siste melding: 17-12-09, 02:08 -
Er så stresset
Av Bille i forumet StressSvar: 0Siste melding: 21-02-08, 19:05

Svar med sitat
Bokmerker