Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
18-05-13, 16:03 #18
Min opplevelse av dette forumet
Legger inn trådens første innlegg i sin helhet - og slutter meg 100% til Anisas svar, spørsmål og betraktninger i innlegg #18 og #26

For de som kommer inn på forumet og opplever medlemmene og/eller trådene som (lege-)undergravende -
endatil at vi kan kategoriseres under (selvoppnevnte..?) eksperter;
vær så snill da og se på alle de linker som ligger på forsiden av forumet - klikk på noen av dem,
og les gjerne noen av bøkene som anbefales. Forumet er faktisk en enorm kunnskapsbase; alldeles gratis også
Kunnskap er makt - og da mener jeg først og fremst kunnskap man kan nyttiggjøre for å minske sykdommens
skadevirkninger. Sånt sett så blir man noe av en ekspert på egen sykdom,
dog ikke som Autoritære eksperter vil jeg håpe, tro og mene
Dette er et enestående forum - og jeg har fått fantastisk mye hjelp av Forumet og medlemmer her på Sonjas,
av folk som har brukt mye av fritida si på og informere seg selv og så formidle dette videre inn hit.
Det er det som var mitt førsteinntrykket av dette forumet - og det inntrykket har vedvart.
1000 Takk og hatten av til alle dere her inne som har brukt av tid og krefter - og hjulpet meg gjennom årene
Sist endret av Kevlin; 18-05-13 kl 17:07
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Ny på forumet - Lavt stoffskifte, høy Anti-TPO og cøliaki
Av Peon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 26-10-10, 21:48 -
Er dette for lavt stoffskifte?
Av kanutte i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 19Siste melding: 02-06-10, 16:01 -
En liten vimsekopp entrer forumet:)
Av Vimseliten i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 13-05-08, 16:40

Svar med sitat

Bokmerker