Viser søkeresultater 1 til 10 av 32

Threaded View

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Standard Sv: Liten tillit til legers kunnskap om lavt stoffskifte på dette forumet

Sitat Opprinnelig skrevet av Mamma Vis post
    Alle disse svarene bekrefter jo egentlig poenget mitt. Alle har negative erfaringer i møte med helsevesenet. Da lurer jeg på, i all min uvitenhet, om dette er en fellesnevner for alle med sykdommen, eller om dette forumet på en måte har samlet de som er feilmedisinert eller ikke er blitt hørt? Det må vel finnes mange glahistorier der ute? Folk som er blitt "friske"/bedre av Levaxin? Som har gode erfaringer med det legen tilbyr? Men de er kanskje ikke her, eller? For oss som begynte på Levaxin denne uka, og som fremdeles syns alt dette er nytt og skremmende, er vi jo prisgitt at legen vet hva han snakker om og at han vil gjøre sitt beste. Jeg blir bare mer og mer forvirret og bekymret for den lille jenta mi...
    Vær trygg på at levaxin vil gjøre henne mye bedre enn ingenting. Det kan jeg iallfall gjenta at den gjorde for meg. Og les, lær og ikke minst snakk sammen og gjør opp deres egen mening. For det er ikke sikkert at levaxin vil være nok til å bli så funksjonsfrisk som man har potensiale til å bli over lang tid (her snakker jeg år). Men en sånn optimaltilstand vil dere uansett ikke oppnå uten selv å lære siden kunnskapen må være tett ved den kroppen som kjenner symptomene for å kunne brukes best. Det gjelder uansett preparatet man bruker i behandlingen. Så bruk det pusterommet dere nå får til å lese og lære.

Men jeg vil si - dere er kun prisgitt legen om dere selv lar han få den makten. Les gjerne Maria Gjerpes blogg - Marias Metode. Hun er ME-syk lege og har mye å si om pasientmakt/pasientavmakt.
    Sist endret av smgj; 12-05-13 kl 08:58
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Lignende tråder

1. Svar: 10
    Siste melding: 20-10-11, 23:01
  2. Ny på forumet - Lavt stoffskifte, høy Anti-TPO og cøliaki
    Av Peon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 6
    Siste melding: 26-10-10, 21:48
  3. Er dette for lavt stoffskifte?
    Av kanutte i forumet Lavt stoffskifte i grenseland
    Svar: 19
    Siste melding: 02-06-10, 16:01
  4. En liten vimsekopp entrer forumet:)
    Av Vimseliten i forumet Presentasjoner
    Svar: 3
    Siste melding: 13-05-08, 16:40

Søkeord for denne tråden

Bokmerker