Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Threaded View
-
12-05-13, 07:51 #11
Sv: Liten tillit til legers kunnskap om lavt stoffskifte på dette forumet
Vær trygg på at levaxin vil gjøre henne mye bedre enn ingenting. Det kan jeg iallfall gjenta at den gjorde for meg. Og les, lær og ikke minst snakk sammen og gjør opp deres egen mening. For det er ikke sikkert at levaxin vil være nok til å bli så funksjonsfrisk som man har potensiale til å bli over lang tid (her snakker jeg år). Men en sånn optimaltilstand vil dere uansett ikke oppnå uten selv å lære siden kunnskapen må være tett ved den kroppen som kjenner symptomene for å kunne brukes best. Det gjelder uansett preparatet man bruker i behandlingen. Så bruk det pusterommet dere nå får til å lese og lære.
Men jeg vil si - dere er kun prisgitt legen om dere selv lar han få den makten. Les gjerne Maria Gjerpes blogg - Marias Metode. Hun er ME-syk lege og har mye å si om pasientmakt/pasientavmakt.Sist endret av smgj; 12-05-13 kl 08:58
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Ny på forumet - Lavt stoffskifte, høy Anti-TPO og cøliaki
Av Peon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 26-10-10, 21:48 -
Er dette for lavt stoffskifte?
Av kanutte i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 19Siste melding: 02-06-10, 16:01 -
En liten vimsekopp entrer forumet:)
Av Vimseliten i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 13-05-08, 16:40

Svar med sitat

Bokmerker