Hei og velkommen hit

Jeg kjenner ikke Nav nå, men har selv vært igjennom systemet og ble ufør. Det som var min hjelp var en lege som den gang valgt å ta flere prøver enn standar. Spesielt nu som du har tatt bort kjertelen. Går ut fra at du er satt på levaxin. Du må presse legen og hører han ikke, må du hvis du har mulighet for det ringe /oppsøke andre for å høre om de kan mer om stoffskifte.

Du trenger å få en hjelp og hvis ting ikke har endret seg siden jeg ble syk (stoffskiftesyk) måtte jeg ha en tilleggs diagnose for å bli i systemet. Tror det ble deperesjon. Depresjon er en del av det å være stoffskifte syk, ikke en egen diagnose. Vel ikke for meg ,vet jeg nu.

Nav la deg bli i systemt hvis du har en god legeerklæring. Skal du få det må du få legen til å ta flere prøver og stå på og fortell hvordan du føler deg. Ikke gi deg. Du trenger adekvat behandling og hjelp av forhåpentiligvis en samarbeidsvillig lege. Lykke til

Jeg har lavt stoffskifte og får tatt disse prøvene, du har vel høyt så mulig de ikke er relevant for deg. Kanskje noen andre her inne med lignende prøblem kan hjelpe.
Jeg tar
TSH . FT4 -FT3 - Dette er bare minimum.