Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
09-05-13, 14:08 #7
Sv: Hypo og hyper? Litt nødhjelp, takk?!
Uff, det er nesten fælt å si det, men jeg håper nesten at blodprøvene vil fortelle at jeg har et stoffskifteproblem. Jeg har gjennom årene mistenkt, eller trodd at det kunne være forskjellige årsaker, men før jeg snublet over stoffskifteproblematikk, har jeg aldri vært borti en eneste tilstand som kan forklare hvert eneste symptom jeg har slitt med.
Ang, Hyper og hypo; Om jeg skal tolke det sånn at jeg har opplevd begge, så føles det som om når jeg har vært hyper har det vært de beste periodene i livet mitt. Plenty med energi, i stand til å jobbe hardere enn noen andre jeg jobber med, høy svetteproduksjon (jeg liker å svette, ikke lukten altså, men følelsen av å få svettet) mindre søvnbehov, større overskudd etc. Høres det forenlig med hyper ut?
Men de siste årene har det bare vært nedoverbakke. Lenge siden jeg har hatt det sånn nå. Nå føles det ut som jeg har energiunderskudd hele tiden, alltid sliten og trøtt, enkelte ganger så sliten at det som å gå gjennom gjørme. I grunn kunne det ligne mye på depresjon, men jeg er ikke deprimert. Har egentlig ikke egenskapen at jeg kan få depresjoner, har alt for positivt syn på livet
Lignende tråder
-
Fra hyper til hypo..
Av tollo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 03-10-07, 07:08 -
Symptomer hyper/hypo
Av Dahlia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 16-08-07, 09:59 -
Fra hyper til hypo..
Av tollo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 30-08-06, 22:12 -
Hyper eller Hypo??
Av rubimor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-08-06, 12:26 -
Hyper eller Hypo??
Av rubimor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-08-06, 12:26