Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Tråd: Ny med graves....
Threaded View
-
08-05-13, 06:47 #21
Re: Sv: Ny med graves....
Dette er viktig. Dersom DU er usikker så må du ikke begi deg ut på noen permanent behandling får DU er sikker på at det er det du vil. Bestemmer du deg for utslagsmetoden uten å ha satt deg nok inn i følgene til å gjøre et informert valg risikerer du å måtte leve følgene resten av livet. Å leve på levaxin (eller andre medikamenter for lavt stoffskifte) er IKKE det samme som å være frisk. Jeg tror jeg kan kalle meg en av de mer velbehandlede med lavt stoffskifte her inne, men livet er IKKE som før.
Jeg hadde gitt mye for å ha en sjanse til å bli ekte frisk igjen...
Det er mulig det vil være det valget du faller ned på uansett, men ikke gjør det FØR du selv er sikker...
Såvidt jeg forstår det så vil en dempende behandling ikke være iveien for en seinere "block and replace" om dempingen ikke fungerer.
Så det eneste et dempingsforsøk vil gi deg er
1) Sjansen til å komme ekte frisk utav dette
2) Et mulig forlenget behandlingsforløp
3) Mulighet for seinere block and replace om behandlingen ikke er vellykket
Block and replace vil gi deg
1) Et kort behandlingsforløp (vel og merke så vil IKKE dette si det samme som "kort tid med plagsomme symptomer")
2) Lavt stoffskifte med alle de plager det vil innebære livet ut
Så jeg ber deg - ikke gjør noe forhastet. Leger tar feil innimellom de også, men de bærer ikke følgene på kroppen... Derfor må du være sikker på at du står bak valget - uansett hva det blir, fordi det er DU som bærer risikoen.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Er det GRAVES
Av GULLJENTA i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-08-12, 16:52 -
Ny med Graves
Av Maria1 i forumet Graves sykdomSvar: 8Siste melding: 31-03-11, 08:03 -
Ny, med Graves
Av manzana i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 16-05-08, 14:25 -
TSH (Graves)
Av tollo i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-10-07, 07:08

Svar med sitat

Bokmerker