Viser søkeresultater 1 til 10 av 354
Threaded View
-
05-05-13, 20:00 #11
Sv: Hashimotos. Under behandling med hydrokortison og Thyroid.
For meg som bare så vidt har satt meg litt inn i dette, virker det litt rart at legen først behandler for undermet., så overmet. og deretter undermet. igjen. Men du har kanskje prøver som lå i grenseland? Jeg hadde ikke forhøyede kryptopyroler, og hadde visst utvetydige prøver mht metylering. Kanskje blir det enklere? Håper du finner balansen snart!

Som jeg skrev i går har jeg blitt i bedre form de siste ukene. Merker dessuten at jeg bare i løpet av de siste to ukene har gått ned i vekt og jeg er nå normalvektig for første gang på mange, mange år. Håper binyrene mine tåler formstigningen. Det som skjedde sist stoffskiftemedisinen begynte å virke var at jeg kjørte meg selv fullstendig i grøfta etter et par måneder. Ble sykere enn jeg hadde vært noen gang. Veldig brått! Veldig skremmende! Det vil jeg for all del unngå denne gangen. Forskjellen på da og nå var at nå bruker jeg binyrestøtte. Har økt opp progesterondosen litt de siste ukene. (50 mgr) Men jeg tror foreløpig at binyrene takler det bra, men jeg må passe på.
Lignende tråder
-
Hashimotos og Erfa Thyroid
Av Freya i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 10Siste melding: 19-10-11, 11:36 -
Jeg har sat mig for at jeg vil i behandling med Armour Thyroid.
Av arenys i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 21-03-11, 16:59 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Info til lege om behandling av Hashimotos?
Av Rufus i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 09-11-10, 17:47 -
Erfa Thyroid/Hydrokortison i Danmark
Av Gekko i forumet "Naturlig" Thyroid til danskereSvar: 3Siste melding: 15-04-10, 22:09

Svar med sitat

Bokmerker