Viser søkeresultater 1 til 10 av 62
Threaded View
-
05-05-13, 19:36 #19
Sv: Binyrene. Forhøyete kryptopyrroler, og "under- og overmethylation"
Hei!
Jeg har også testet kryptopyroler og fikk beskjed om at jeg var overmetylert..Folat 2 mg daglig er endel av behandlingen min også. Jeg har ikke merket noen bivirkninger av behandlingen, men heller ikke bedring etter snart tre mndr. Så nå har jeg tatt en ny prøve av kryptopyroler for å se om jeg fortsatt er overmetylert. Vet ikke om dette kan skifte?
Jeg gikk på Levaxin som skal være mer skånsomt for de med slitne binyrer som hovedproblem men som trenger litt stoffskiftehormon i tillegg. Etter snart to år på Levaxin har jeg nå kuttet den ut og merker ingen forskjell i formen... Men hadde da riktig nok liten dose. Har prøvd både Lio og Armour og tåler ikke dette. T3 er visstnok hardt for binyrene. Slik fikk jeg det i allefall forklart
Og det virker jo logisk at når binyrene er slitne girer kroppen ned for å "Spare" T3 gir motsatt effekt.
Lignende tråder
-
Forelesning om binyrene (Youtube)
Av Mod i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 27-02-11, 18:44 -
Julestresset og binyrene
Av Rufus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-12-10, 17:07 -
Wilsons kostsirkel (binyrene)
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 03-01-10, 12:15 -
Hypothyreose eller binyrene?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13

Svar med sitat

Bokmerker