Viser søkeresultater 1 til 10 av 103
Threaded View
-
28-01-11, 09:26 #24
Sv: Værre under/etter mensen??
Ja det kan jo hende det er en overgangsfase og at dosen min ennå er i minste laget.
Ad smelte under tungen - så har jeg fått beskjed om å knuse den mellom tennene med spytt. Det går jo raskere og om den uansett ikke tas opp under tungen så kan det jo hende at spyttenzymene hjelper til. Dessuten vil en knust tablett ha større "overflate" når den kommer til mage tarm og det kan jo hende det også hjelper på opptaket ifht en helt tablett.
Ellers finnes det studier som bekrefter at basalmetabolismen øker i uken fram mot mensen, så det kan jo hende at det drar med seg et høyere forbruk også av stoffskiftehormoner.
Iallfall er større svingninger i stoffskiftehormonene forbundet med PMS-problemer.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8532823Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Har ikke god nok effekt av Levaxin
Av Martha i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Hvor raskt merke en doseøkning av Levaxin?
Av lolipop2000 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 10-07-07, 08:42

Svar med sitat

Bokmerker