Viser søkeresultater 1 til 10 av 157
Tråd: helgemann
Threaded View
-
13-07-09, 17:59 #19
Sv: Er lavt stoffskifte årsak til depp?
Veldig bra skrevet!

Begynte på levaxin for 1-2 år siden. Har før det, kun gått på anti depp. Så jeg har ikke fått målt stoffskifte før jeg begynte på levaxin. De tidligere legene ville få meg tvangsinnlagt, fordi jeg var tung psykisk syk i følge dem. Noe psykologen min ikke var enig i. Legene har prøvd mange typer anti depp tabletter, men ingen av de fungerte på meg. Den forrige legen jeg hadde, måtte jeg gi "sparken" fordi den mente som nevnt tidligere, at jeg var alkoholiker..."Begynner dosen"? Det er længe at gå på en begynder-dose.
Ja... når du har lavt stofskifte og bliver over flere år behandlet med kun 25 µg medicin - er det ikke noget at sige til, at du har depression m.m. Det ændrer sig ikke så længe du er så undermedicineret. Jeg har aldrig hørt om nogen der har fået det bedre af at gå på kun 25 µg i flere år.
Hvor ofte har du fået taget blodprøver de sidste 10 år? Hvis du husker det...
Så jeg har vel egentlig ikke fått målt stoffskifte siden tenårene.... Men de fant ikke noe da. Og kunne heller ikke skjønne hvorfor jeg hadde vondt i ryggen, slet med depresjon, selvmordstanker, dårlig kondis, osv. Og følsom for kulde og værforandring. De skjønte ingenting da..
Lignende tråder
-
Presentasjon helgemann - langt om lenge
Av helgemann i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 12Siste melding: 12-01-12, 20:21 -
Gode og nemme opskrifter til Helgemann
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 21Siste melding: 08-03-11, 15:29 -
Presentasjon helgemann - langt om lenge
Av helgemann i forumet PresentasjonerSvar: 10Siste melding: 30-04-10, 10:27

Svar med sitat
Bokmerker