Sitat Opprinnelig skrevet av helgemann Vis post
Jeg er ikke enig med deg, at verden ikke trenger anti depp! For mange er dette løsning. Særlig de som har tunge psykiske problemer. Anti depp tabletter kan også være fine å ha, særlig etter å vært igjennom en tung tid, som feks dødsfall og ulykker. De nyeste anti depp tablettene er jo bedre enn de gamle.

Jeg skjønner at du går for alternative medisiner. Men for meg, funker ikke slike ting. Desverre. Har prøvd mye rart, men har lite eller ingen virkning på meg. Og jeg trur neppe det finnes medisin mot urinsyre gikt som jeg også har.
Øh, det har aldri vært snakk om ALTERNATIVE MEDISINER her. Naturlig fremstillt stoffskiftehormon er en helt vanlig medisin, som Levaxin, bare at den fungerer bedre fordi den er fremstillt av grisekjertel istedenfor kjemisk dritt i et laboratorium.

Og korrekt, som Anisa sier, snakker vi først og fremst om feilbehandling av hypotyreose-syke her: De skal IKKE ha anti-depressiva! Det de/vi derimot skal ha, er riktig stoffskiftemedisin, slik at cellene våre gjenopptar deres normale funksjon igjen!

Men jeg er også sikker på at mange andre der ute som IKKE er stoffskiftesyke kunne ha bruk for andre ting enn anti-depressiva. Jeg har lært mye om schizofreni i det siste, feks. Her er løsningen enklere enn folk tror. Dessverre kan jeg ikke uttale meg om hva løsningen er, da dette er hemmelighetsstemplet.