Har nå oppgjustert dosen til 150 µg (to stk 75 µg). Men merker ingen forskjell.... Og ikke har jeg de klassiske symptomene på overdosert, slik jeg hadde det med da jeg begynte på 75 µg. Og fremdeles er jeg deprimert, og ned i mellom... Kan det være årstiden? Synes liksom hele dette året har vært skakk kjørt. Det har liksom vært gråt-og-tennersgnissel hele dette året. Jeg orker liksom ikke å gjøre noe ut av ting lengre. Det går sin skeive og vante gang, liksom. Skal få prøvesvarene neste år, når jeg har time hos legen min.
Det tar tid før levaxinen virker. Vær litt tålmodig etter at du har dosert deg oppover. men psykiske symptomer ville jeg spurt legen om liothyronin. det kan være at du konverterer T4 til T3 litt dårlig. Jeg hadde det slik. og fikk en mye bedre psyke etter tillegg med T3 (jeg bruker thyroid).

Hvor mye veier du? Kanskje trenger du mer enn 150 mg? Noen tar også opp medisiner dårlig, og trenger mer for å få full effekt. Ikke alle leger kan dette. Les deg opp, ha gjerne med litteratur som understøtter argumenetene dine når du drar til legen.

Lykke til, godt nytt år, det er ikke sikkert at det blir verre nå, vet du