Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Hybrid View
-
29-04-13, 15:53 #1
Sv: Fluor-Tannlege Erik Barman kaller seg "holistisk"
-
29-04-13, 17:16 #2
Ah - mysteriet oppklart = teflonbelegg på store deler av hjernen min

Og når vi snakker om fluorfrelste tannleger;
så kan jeg jo like gjerne legge ut mesteparten av svaret mitt til deg den gangen (for to måneder siden):
Så er det jo (mtp disse nærmere undersøkelser av Barman) hell i uhell at jeg ikke har dratt til Voss
Opprinnelig skrevet av Kevlin
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
29-04-13, 18:03 #3
Hei Kevlin og Lisbeth (og andre).
Stemlandklinikk-delen kopiert til egen tråd -> Stemlandklinikken uten amalgam og uten fluor?.
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Min tannlege mener han kan avlaste binyrene mine ved å regulere tenner og kjeve...
Av Rosin i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 27-04-13, 16:08 -
Hvis du får kræft, vær obs på Erik Rokkones
Av Admin i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 24-10-10, 12:20 -
”När livet tog en annan väg” av Karl-Erik Tallmo
Av Mod i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 0Siste melding: 05-04-10, 14:31 -
Hidradenitis suppurativa. Personlig kaller jeg det "byllepest!
Av Ruth Mari i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 1Siste melding: 19-09-07, 08:13 -
Ny her - kaller meg Knøttet
Av Knøttet i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 01-04-07, 01:01

Svar med sitat

Bokmerker