Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Hybrid View
-
26-04-13, 21:14 #1
Sv: Tilskudd av jod til mor og barn
Hej og tak! Jeg tror at uanset om man har brug for at sikre sig mod "bivirkninger" af jodtilskud (som jo ikke er bivirkninger, men netop en virkning bl.a. ved at rense kroppen for oplagret "forurening"), eller om man er i gang med sanering af amalgamfyldninger - er denne "støtte" som din, lige god og lige nyttig, selv om det ene handler om jod, mens det andet gælder kviksølv fra amalgamplomber. Jeg har derfor taget mig den frihed, og har kopieret dit indlæg over i tråden om amalgamsanering, hvor det også vil gøre stor nytte. Tak.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
26-04-13, 21:36 #2
Sv: Tilskudd av jod til mor og barn
.. og jeg brukte også NAC...
Jeg kan nok takke lett forhøyede leververdier og forsinket amalganskrekk for en god avgiftingsprotokoll... Ikke at jeg "planla" jod.
Og så ser jeg at jeg har skrevet uklart... Amalgamen min ble skiftet ut før jeg fikk diagnosen min, og bidro nok til sykdommen. Etter jeg ble diagnostisert og fant en god lege (og etter alle -2 plomber) begynte jeg "avgiftingen"... Jeg har altså jobbet i feil rekkefølge sånn sett. Men disse tilskuddene ble altså kjørt før jod.
Rekkefølgen ble altså
amalgamutskifting -> hashimotos -> leverstøtte i stor skala -> jodtilskudd
for å klargjøre det.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Tilskudd av D3 skaper automatisk behov for tilskudd av K2 (og om margarin)
Av Kevlin i forumet D-vitaminSvar: 14Siste melding: 15-08-14, 11:54 -
Tilskudd av fordøyelsesenzymer
Av Mumimamma i forumet Enzymer og magesyreSvar: 2Siste melding: 07-03-13, 07:41 -
Ang. tilskudd av B-vitaminer
Av Marina73 i forumet B-vitaminerSvar: 5Siste melding: 04-08-08, 16:57

Svar med sitat

Bokmerker