Sitat Opprinnelig skrevet av Mod Vis post
Nu räcker det.
Vi kommer att skriva omedelbart till dr. Hertoghe och informera honom om att han borde vara mer restriktiva med vilka han undervisar.
Annars vanäras hans namn här i Norden.
Takk for svar alle sammen

Nå ble jeg bare fryktelig usikker...

Slik jeg har forstått det skulle Levaxinen være mer skånsom mot kroppen enn T3. Og at T4 skulle langsomt omdannes til T3. Og kjertelen skulle ikke ødelegges ved så liten dose, fysiologisk dose kaller hun det. Og forklaringen på at jeg ikke tålte T3 ( armour) var at binyrene var for svake. Men det var aldri noe spørsmål om å øke cortefen. Minst mulig er jo ønskelig og det er jo egentlig min interesse også , men desverre fungerer det ikke.

Nå har jeg også forsøkt å gå ned til 15 mg cortef etter legens ønske. For hun mener det etter to år bør trappes ned på¨. Tanken var jo at når jeg begynte med alle disse tilskudd( zink, B vit osv) for overmetylering skulle jeg merke effekt etter ca 2 mndr og kunne da trappe ned... Desverre har det ikke skjedd heller, men jeg trapper allikevell ned. Vanskelig dette . Har desverre ikke armour lengre, kastet den da den var utgått på dato. Dessuten var det så ubehagelig å ta den at jeg vet ikke om jeg tørr en gang til.. Fikk en skikkelig nedtur.

Ja det er sannelig ikke enkelt. Bruker tusenvis av kroner på dette hver mnd og står på stedet hvil..Går heller tilbake. Men jeg vet det er mange her inne som sliter
Men dere mener jeg ikke burde kutte ut Levaxinen? Og sikkert vente med andre hormoner også til ting er mere stabilt( Østrogen/Progesteron)