Viser søkeresultater 1 til 10 av 82
Threaded View
-
21-04-13, 12:42 #21
Sv: Binyretretthet og stoffskiftesymptomer
Kære Nora2
Jeg har ikke så meget tid i dag (jobbet venter), men jeg har alligevel gennemlæst hele din beretning her, og må sige at du burde ikke behøve at skrive det sidste indlæg i går, når du ellers har en privat, dyr læge "til å styre min hormonbruk". At dømme efter alt det du har skrevet, virker det som om der netop ikke er styr på hormondelen af behandlingen. Og når du spørger "Hva gjør jeg feil?" - betyder det i virkeligheden: "Hva gjør legen feil?"
Jeg håber, at andre kan kommentere, støtte om dig mere end jeg kan i dag. Jeg vil blot sige dette: du får ikke den hjælp som findes, og som du har brug for. Det er ganske vist!
Vi snakkes.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Binyretretthet???
Av Aud. i forumet DagbokerSvar: 12Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Frisk fra binyretretthet?
Av BeritM i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 04-05-10, 13:27 -
Har jeg binyretretthet?
Av Gekko i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 25-03-10, 10:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49

Svar med sitat

Bokmerker