Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Erfaring med akupunktur?
-
02-06-10, 13:30 #1
Erfaring med akupunktur?
Er det noen som har erfaring med akupunktur ifm. stoffskiftesykdommer? Da tenker jeg både mot symptomene og som skjoldbrukskjertelstøtte?
Jeg har brukt akupunktur før og har blandede erfaringer. Mot bilhulebetennelse fungerte det glitrende etter kun 1-2 behandlinger - mot andre ting har jeg hatt "ikke merkbar virkning".Sist endret av smgj; 02-06-10 kl 13:49 Begrunnelse: Kortere tittel
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
02-06-10, 13:34 #2
Sv: Er det noen som har erfaring med akupunktur
Jeg tar akupunktur mot smertene og stivheten, og det holder det i sjakk. Jeg blir bedre, men ikke symptomfri. Så sant stoffskiftet er noenlunde regulert er det akupunktur som holder smertenivået nede, og ikke minst det forbaskede stivheten. Og det er mer enn od nok grunn for meg personlig til å fortsette behandlingene
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
02-06-10, 20:18 #3
Sv: Erfaring med akupunktur?
Jeg sliter med sterk PMS etter at stoffskiftet ble lavt. (Er visst veldig vanlig blant hypo-folket).
Tok akupunktur for dette i går. Merket bedring med en gang. Er veldig overrasket for har gått til akupunktur for to andre forhold tidligere med null effekt. I all desperasjon søkte jeg likevel til alternativ behandling.
Skal absolutt fortsette med det! PMS hos meg varer i nesten tre uker og suger 80 % energi ut av det allerede reduserte energinivået mitt. Har m.a.o. blitt et stort problem. Resten av ettermiddagen i går etter timen hadde jeg masse energi, hvilket føltes ganske merkelig, for det er bare et par dager til det braker løs...
-
04-06-10, 07:38 #4
Det høres bra ut at det fungerer som symptomsdempende iallfall. Jeg skal ha det i bakhodet.
I dag er jeg forresten "høy" fordi jeg tok en rosenrottablett i går og hadde en kjempefin dag etter det.
Jeg har spist rosenrot i perioder før, men har blitt skremt av duracell-virkningen jeg får av dem. I går var det akkurat det jeg trengte.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
13-04-13, 22:58 #5
The Science of Acupuncture | BBC Documentary | Traditional Chinese Medicine
"For thousands of years, what we now think of as Complementary and Alternative Medicine (CAM) was the only medicine; now, traditional cures are being treated with a fresh respect. For BBC TWO, scientist Professor Kathy Sykes from Bristol University. Kathy Sykes investigates why science is starting to respond to these centuries-old remedies...."Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Hypnose? Noen med erfaring?
Av marge i forumet Alternativ behandlingSvar: 6Siste melding: 30-03-11, 12:44 -
Noen med erfaring med tilskudd av fT3?
Av Pedersen i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 17Siste melding: 15-04-10, 11:38 -
Noen med erfaring av behandling av T3?
Av facefakts i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 23-10-09, 18:57 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Noen som har erfaring med akupunktur?
Av Ida i forumet Alternativ behandlingSvar: 18Siste melding: 21-04-06, 19:24
Svar med sitat

Bokmerker