Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
11-04-13, 16:17 #27
Sv: Re: Skal begynne å ta Erfa om kvelden. Tar imot alle gode råd.
Ja, og erfaringene dine er dyrebare når du deler. Jeg er også glad for at vi har muligheten til å hjelpe hverandre her inne. Selv om all informasjonen kanskje ville vært tilgjengelig om forumet hadde vært stengt, ville ikke det hatt den samme nytten. Det er nå min mening.
Jeg har også problem med for lav aldosteron. På slutten av 2009 hadde jeg aldosteronmåling under nedre målegrense i urin. På samme tiden hadde jeg en ekkel hodepine som bare gikk vekk hvis jeg la meg bakover. Den var merkelig. Så leste jeg om den i Stop The Thyroid Madness. Jeg kjente den igjen ved at de kalte den «bakgrunnshodepine». Jeg tror det var det.
Det stod også at den kom av for lav aldosteron. Jeg husker ikke hvor lang tid det tok, og hvorfor jeg fant ut at jeg skulle begynne med salt. Men, jeg gjorde nå det. Jeg, som aldri før hadde brukt noe særlig salt (bare sukker), begynte nå å salte maten ganske mye. Og sakte, men sikkert, forsvant hodepinen. I dag merker jeg sjelden noe til den. Siste måling av aldosteron i urin viste 23.
Jeg er også en av dem som er sukkeravhengig. Nå synes jeg selv jeg har funnet en løsning på det. Når jeg kjenner suget etter sukker tar jeg bare en klype med salt. Og da går det jammen over gitt. Helt utrolig!
Jeg har også forhøyet blodtrykk. Men det er ikke så høyt at jeg tar medisin for det. Men det har ikke gått opp selv om jeg har begynt å spise mer salt. Det er akkurat likedan som det var før jeg begynte med det.
Husk at du må måle total T3 sammen med rT3. Det er de som skal ha et visst forhold.
Jeg prøver også å sette ting sammen og få et brukbart sluttresultat. Så til slutt tror jeg vi blir noen sprekinger, ingen tvil om det
Ha en fin kveld du også
Lignende tråder
-
Har Graves og skal snart opereres (have fjernet skjoldbruskkirtel). Gode råd søges.
Av Pisces i forumet Høyt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 18-05-16, 02:38 -
skal begynne på kombinasjons behandling og trenger råd!
Av toneij i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 10Siste melding: 21-10-12, 20:43 -
Jeg skal begynne med kosttilskudd idag.!
Av Jente25 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Skal begynne med Armour :=)
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 29-08-08, 22:02 -
Armour kvelden før nye prøver skal tas?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 25-05-06, 20:26

Svar med sitat

Bokmerker