Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
06-04-13, 15:26 #6
Sv: Høyt T4, lavt TSH etter operasjonen. Overmedisinert eller ikke?
Fortstår ikke helt hvordan du tenker med at stoffskiftet har vært lavt tidligere? tsh har vært i nedre grense i mange år, og det vil vel heller si på kanten til høyt?
Det er et godt poeng det med prøvetidspunkt. Leste meg frem til at prøvene kunne vise 20% mer hvis de var tatt etter medisinering, og alle gangene er tatt på de dagene med dobbel dose, og rett etter inntak. Så nå har jeg avtalt med lege at jeg skal ta de på morgen, og uten å ha tatt levexine fremover.
Tror ikke antistoffer er sjekket. Ikke utenom rett før operasjonen hvertfall.
Jeg har fjernet hele skjoldbrukskjertelen, og det er derfor jeg også syns at 50mg pr dag høres ufattelig lite ut. Etter min kroppsvekt skal jeg ta ca 135 pr dag.
Tusen takk for tilbakemelding. Jeg kommer som jeg skrev over til å vente noen uker og ta nye prøver da. Jeg føler meg hverfall helt fint. Har ikke noe symptomer på høyt i det hele tatt.• Multiknutestruma 2008. Hva kan jeg vente meg etter operasjon?
• Total thyreoidectomi 2013 pga stort multiknutestruma
Lignende tråder
-
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
Kjennes såret lenge etter operasjonen?
Av Zena i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 03-03-07, 18:06 -
For lavt eller for høyt ??
Av kitten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 06-12-06, 18:30

Svar med sitat
Bokmerker