Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Pundas dagbok
Threaded View
-
31-03-13, 18:38 #24
Sv: Pundas dagbok
Tusen takk for svar Mod!
Se hva jeg fant på lommelegen, en sak nesten lik min, les 17 år med oversette hypoblodprøver uten oppfølging og medisinering.
Brynjulf Barexstein
Allmennlegen
Hei.
Det virker nesten for ille til å tro at det kan være sant, at en lege skal ha stilt diagnosen hypotyreose ("lavt stoffskifte") på deg allerede som barn, uten å ha igangsatt behandling. Dersom dette virkelig er tilfelle, så tror jeg du har en svært god sak."
Videre anbefaler han å ha advokat, for meg blir det da å søke om fri rettshjelp. Jeg skal ringe advokat på tirsdag, må søke etter en som kan dette feltet.
Takk for link, jeg skal ta en kikke med en gang etterpå, jeg skal bare lese referat fra tidligere saker først, det er ihvertfall 5 stykker som har fått ca. 500 000 kroner i erstatning pga. forsinket diagnose hypotyerose.
IKKE dermed sagt at jeg er ute etter penger! For all del! Jeg ville heller hatt en utdannelse, og sluppet å ha lidd i alle disse årene. MEN når saken er som den er, har jeg tapt mye, på grunn av en lege som ikke har gjort jobben sin. Jeg har tapt mye mer enn en halv mill. Det viktigste for meg er at ansvalige lege får en smekk (her på landet klager man ikke), og hvor kjenner de det besdre enn i pengesekken? Virker som det er det eneste de forstår. Desverre.
Tusen takk for svar Blondie
Men du, det er jo ikke logisk at jeg ikke kan dokumentere at jeg har tapt penger, hadde de medisinert meg hadde jeg fått meg utdannelse og jobb? Det er jo klar svikt i behandlingen her, og journalen min bekrefter forverringen, jeg har vært sengeliggende siden 2006 med masse symptomer på hypotyerose de overså, og overså også alle stjernene bak stoffskifteprøvene mine. Dette er ikke logisk
Vel rettelse: Jeg har blodprøvesvar fra 2002, ikke før det som jeg vet. Hjelpe meg og hodet mitt det blir fra jeg var 22 år gammel det.Ingen vil bære vellykkethetens pris i dag. Men ingen vil være mislykket.
Punda dagbok
Lignende tråder
-
Tossa's dagbok.
Av Tossa i forumet DagbokerSvar: 19Siste melding: 16-03-12, 10:27 -
Min dagbok
Av Marina73 i forumet DagbokerSvar: 32Siste melding: 14-05-11, 10:39

Svar med sitat

Bokmerker