Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
13-03-13, 21:07 #3
Sv: Gluten og stoffskifte, sammenheng?
Hei Tulia,
Jeg sliter som deg også med å få behandling. Jeg kuttet ut gluten for ca 4 mnd siden og merker at det har gjort meg godt. Hadde heller ingen utslag på cøliakiprøve. Kanskje hormoner lettere kommer inn i cellene i kroppen når gluten er borte. Stoffskiftet forgår jo i cellene, og hva man har av hormoner i blodet, forteller jo ikke om tyroxinet kommer inn i cellene og får gjort jobben sin.
Med anti- tpo og en TSH som har vært oppe i 5 burde du jo få behandling, mener jeg også.
Lignende tråder
-
kan det være sammenheng mellom Lavt stoffskifte og Reaktiv hypoglykemi
Av toneij i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 4Siste melding: 11-06-12, 18:36 -
Bilkjøring og stoffskifte - noe sammenheng?
Av Bille i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 3Siste melding: 04-04-10, 20:11 -
Smerter i hæl - kan det ha sammenheng med stoffskifte?
Av FemIce i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 25-12-09, 10:33 -
Bilkjøring og stoffskifte - noe sammenheng?
Av helgemann i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 09-11-09, 17:36 -
Stoffskifte og kvikksølvforgiftning, sammenheng?
Av Liz i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 12Siste melding: 25-05-07, 20:00

Svar med sitat
Bokmerker