Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
24-02-13, 23:46 #6
Sv: Kan noen se på symptomene og prøvene mine?
Enig med Vigdis; bytt lege.
Med dine blodprøver og symptomer burde en oppegående lege latt deg prøve Levaksin et halvt år iallefall. Så høy anti-TPO er et klart tegn på at skjldbruskkjertelen din er under et massivt angrep. Blir skjoldbruskkjertelens evne til og produsere de nødvendige hormoner, så blir bare stoffskiftet svakere.
Jeg ble ikke sendt til sykehus for videre utredning selv om mitt stoffskifte var lavere enn ditt; det er fastlegen som skriver ut stoffskiftemedisn. Jeg ville iallefall ikke vært fornøyd med en lege som bare sitter og ser på at du blir verre, når du allerede sliter slik du gjør.
Jeg ble først sykemeldt for depresjon og først tre uker etter kom de på og sjekke stoffskiftet mitt. Beskjeden jeg fikk da var at det var vanskelig og vite om stoffskiftet hadde ført til depresjon eller om stoffskiftet var en konsekvens av depresjon. Uansett, jeg ble umiddelbart satt på medisiner, men jeg er en "vanskelig" pasient som ikke har skikkelig utbytte av Levaksin. Etterhvert utviklet jeg panikkangst, sosialangst og diverse annet knask. Psykologen jeg har gått til, et fantastisk menneske, er overbevist om at mine angst`er og depresjonsymptomene jeg hadde i starten er helt klart knyttet til hormonubalansen jeg har i kroppen.Sist endret av Pingvinen; 25-02-13 kl 00:54
Lignende tråder
-
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's Thyroiditt og jodSvar: 10Siste melding: 27-12-11, 11:39 -
Hashimoto og jod
Av Sharon i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 8Siste melding: 27-08-11, 21:44 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Mononukleose (kyssesyke), ME og Hahimotos
Av Siven i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 6Siste melding: 30-11-09, 11:51

Svar med sitat

Bokmerker