Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
24-02-13, 08:25 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Jeg skal se på forskjellige løsninger. Av en helt annen årsak skal jeg til en spesialist til uken. Han er blant annet indremedisiner. Jeg har tenkt å legge frem problemstillingen for ham og høre hva han foreslår. Jeg har lenge tenkt at det var dumt at den første legen jeg var hos da jeg fikk påvist svært lave kortisolnivåer mente at det å ta ATCH-testen var ingen vits. Spørsmålet er om det kan være noe rot i HPA aksen eller andre systemer. Jeg skjønner jo også at jeg dro strikken litt for langt da jeg følte meg bedre. Kanskje kan jeg ikke trene så hardt som jeg gjorde. Det er normal trening for normale mennesker. Spørsmålet er om min autoimmune kropp tåler det. Har hatt noen samtaler med en fysioterapeut om trening og autoimmunitet. Han er svært oppmerksom på at man må følge formen, og at den kan variere. Så er det selvsagt også et spørsmål om jeg har flere autoimmune tilstander? I det hele tatt, mitt lett omtåkede hode leter etter flere svar i flere sektorer

Nå bruker jeg nærmere 30 mg HC daglig. Formen er fortsatt laber. Jeg skal forsøke å jobbe litt rolig i dag.
Jeg har ikke klart å trene, men i går gikk jeg en tur. Været var vårlig, jeg lyttet til fuglesangen, kikket på trærne og kjente at dette var bedre der jeg er nå enn å være inne i et helsestudio
Jeg tar fortsatt T3 på natten, jeg tror det er bra for søvnkvaliteten. Etter at jeg økte HC har søvnen bedret seg, jeg sover nok, og håper det fortsetter. Kroppen har på nytt fått skikkelig slagside, jeg må sikkert regne med at selv om jeg nå har økte doser med hormoner, så bruker kroppen tid på å restituere seg. Kort sagt, skuta er kjørt på en sandbanke. Jeg får håpe på en ny og vakker sjøsetting
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker