Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
15-02-13, 10:12 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Vigdis, takk for svar

Det var leit å høre at formen har gått ned. Jeg kommer til å prøve metoden etterhvert, men kanskje ikke stresse så mye med det...
Det er viktig å lytte til kroppen, ja! Jeg har også en egen evne til å "kjøre på" selv om kroppen protesterer. Denne høsten og vinteren har vi hatt utrolig mye sykdom i familien, og jeg har hanglet mye, særlig fordi jeg bare feks har fortsatt med trening, og ikke latt kroppen få hvile når den har en infeksjon i seg. Så nå er prosjektet å hvile så mye som mulig, begrense fysisk aktivitet og bli kvitt alle virus og bassilusker. I går la jeg meg feks 21.30 og føler meg som et nytt menneske i dag.
Virker likevel som det er NOE å hente i CT3M metoden for deg, i og med at du faktisk har kjent på at du har vært i SÅ god form. Når du har klart å komme helt dit, tenker jeg, så kan du ikke være så langt unna egentlig. Selv om jeg er i relativt bra form nå, så hadde jeg rent fysisk IKKE klart å presse kroppen min til å trene hardt flere dager på rad uten å bli syk av det osv. Så jeg er imponert av at du har klart det, uansett om det gikk dårlig etterpå. Det er jo "to skritt frem og ett tilbake" hele tiden i dette gamet, ikke sant? Men så går det kanskje fremover likevel.
Ønsker deg lykke til videre, og krysser fingrene for at formkurven stiger raskt igjen. Husk å ikke brenn av kruttet når du får energien tilbake, da
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker