Viser søkeresultater 11 til 20 av 23
Threaded View
-
11-02-13, 10:08 #13
Sv: Ulike blodprøver sett i sammenheng med div plager. Hjelp/forslag?
Ja, da har jeg vært til legen og kontrollert b12-nivå. Ikke fått svar ennå, men fikk ny resept på TrioBe, noe jeg er glad for, fordi jeg føler at de har vært litt til hjelp ift den enorme slitenheten/i koma-følelsen. MEN.. nei, nye prøver ift stoffskiftet kom ikke på tale nå, anti-tpo var ikke på tale i min situasjon, siden min TSH-verdi er innen det normale. Prøvde forsiktig å spørre om det kunne ha noe for seg å måle noen verdier ift biskjoldbruskkjertel, pth osv, henviste bla til hårtapet på issen. Men NEI, det hadde ikke noe for seg ift min situasjon. Kjenner jeg blir litt usikker. Legen er ei ok dame, sånn vanligvis. Det føltes som at hun syntes at jeg var heeelt på jordet, og det kan jo være, i og med at dette er ikke noe jeg kan noe om, men har i hvert fall hatt og har en kropp/hjerne som jeg føler at ikke har spilt på lag med meg i mange år...
Etter hva jeg forstod at legen sa, så skulle jeg (muligens?) få tatt nye prøver ift stoffskiftet utpå høsten ifm årskontroll ift blodtrykk/medisiner. Årene går gitt.... Er det noen som har fått tatt div blodprøver av private aktører? Eller får bare smøre meg med enda mer tålmodighet.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
hjelp med blodprøver, symptomer på lavt stoffskifte
Av Emily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-02-12, 08:20 -
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose
Av GJV i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 09-05-09, 11:36 -
Hjelp til tolkning av blodprøver
Av Lotta i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-06-08, 18:36

Svar med sitat

Bokmerker