Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
03-02-13, 14:53 #9
Sv: Tenåringer med hypothyrose og skole
Han har gym på lik linje med de andre, og gjør d ganske bra. Han har tilsammen 5 treningsøkter i uken, inkludert gymtimene. I tillegg til at han er ganske aktiv ut over dette. Innsatsen under treningene varierer derimot, slik at i gode perioder gir han mye mer gass enn i dårligere perioder, slik som nå. Så det variere. Men det står ikke på viljen. Han er veldig glad i å trene, og dette er veldig viktig for han da dette er det han liker aller best, både på skolen og på fritiden..
Mener også at selve medisineringen på stoffskifte er alfa omega, men om kosthold og annet kan være med på å optimalisere formen slik at det blir minst mulig symptomer er jeg absolutt åpen for å kombinere behandlingen
Lignende tråder
-
Tenåringer
Av Siven i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 3Siste melding: 23-11-09, 12:12 -
Jeg skal på skole
Av skaye i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 10-03-07, 11:39 -
2,5 år siden jeg fikk diagnosen hypothyrose. Kjære dere, hva skal jeg gjøre?
Av Kvinne, 42 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 16Siste melding: 12-05-05, 15:55

Svar med sitat

Bokmerker