Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
02-02-13, 19:12 #6
Sv: Tenåringer med hypothyrose og skole
Hei igjen
Takker for gode råd
Har hørt nevnt noe tidligere i forhold til fluor, spurte tannlegen om dette da tannlegen mente han måtte ta fluor pga hull i tennene. Tannlegen mente at dette ikke var korrekt. Spurte også egen tannlege da jeg selv var, og fikk samme svar. Har spurt om lege om d kan være lurt å ta jod, men fikk beskjed om at dette ikke var nødvendig.
Har ellers også vært innom helsekost for å høre om det er noen vitaminer/ mineraler som er lurt å ta i forhold til lavt stoffskifte, men det kjente de ikke til. Kom mest med piller som skulle øke forbrenning i forhold til vekt og for å ta vekk søtsug
Jeg har sett litt tidligere på nett om det er kosthold som er spesielt viktig i forhold til folk som har problemer med stoffskifte uten å funnet så mye som jeg har følt var seriøst.. Men ser det ligger linker inne på dette forumet i forhold til både jod, fluor og kosthold + + + så finner nok mye interessant her
Syns det er veldig interessant.
Har også hørt med en som driver med akupunktur, og forstod det slik at det kan være behandlinger som kan hjelpe. Så tenker litt på dette åsså. Får bruker meg selv som forsøkskanin først kanskje
Skal også bestille time hos barnelegen på sykehuset da det nå er lenge siden han har fått oppfølging derfra..
Sist endret av Admin; 02-02-13 kl 21:25 Begrunnelse: Delt innlegget opp i flere avsnitt
Lignende tråder
-
Tenåringer
Av Siven i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 3Siste melding: 23-11-09, 12:12 -
Jeg skal på skole
Av skaye i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 5Siste melding: 10-03-07, 11:39 -
2,5 år siden jeg fikk diagnosen hypothyrose. Kjære dere, hva skal jeg gjøre?
Av Kvinne, 42 i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 16Siste melding: 12-05-05, 15:55

Svar med sitat

Bokmerker