Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Hybrid View
-
26-01-13, 15:16 #1
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Jeg lever ikke så lavkarbo som jeg gjorde. Det ble for litt slitsomt for meg over tid. Jeg er ikke helt sikker på om det ble noen særlig endring. Fortsatt lever jeg sunt, lite alkohol, svært lite sukker, litt koffein, masse grønnsaker, hjemmelaget mat med gode og rene råvarer, glutenfritt. Så jeg har vel jenket det til litt

Jeg kjenner at ett glass vin er rikelig. Om det har med binyrene å gjøre, eller om det har med det at mange med lavt stoffskifte tolerer alkohol dårlig, aner jeg ikke. Men jeg kunne nesten bli full på ett glass vin tidligere. Drikker jeg 2-3 dl vin er det mer enn nok
Men å nyte et glass vin, det er deilig. Så endel ting jeg fulgte temmelig stramt da jeg var syk har jeg slakket på. Jeg er mer og mer sikker på at det er mange individuelle forskjeller her. Det er spennende alt dette som skjer i kroppene våre
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker