Ja, ja folkens. Da skriver jeg for å fortelle om trivielle ting som vekttap. Er nå på min 3.uke på PSMF. Gikk til min store skuffelse ned kun 0,9kg første uken. Tok litt tak i boka til Jåbekk (min nye "bibel");-) og fant ut at her skulle det forsøkes melkefritt. Det hele boksen med cottage cheese ble erstattet med skinke, grønnsaker og et egg. Jåbekk skriver dette med melkfritt som et alternativ for folk som ønsker ned i vekt, og ganske riktig på uke to gikk jeg ned 1,5kg. Tror nok dette har sammenheng med at jeg spiser uten melkeprodukt.

Har kjent meg ganske bra form denne perioden. Noe slapp til enkelte tidspunkter gjerne i forbindelse med trening. Har derfor kuttet litt ned på antall treningsøkter mens jeg spiser slik. Har også følt at treningsformen har vært litt laber gjennom vinteren. Har ikke økt dosen med erfa i forhold til vinter, fordi jeg har prøvd dette før uten særlig hell. Ikke så lett for en stakkar fra nordnorge å skjønne forskjellen på vinter og sommer, skal jeg si dere:-D. Men nå er det iallefall vinter, tenkte jeg her om dagen (har kommet omtrent en halv meter snø det siste døgnet, så det er vel et kraftig hint selv for en hardbarka nordboer) Så da fleska jeg til å økte dosen med en kvart tablett. Her sitter jeg tre dager etter og har foreløpig ikke en antydning til høydose symptomer slik jeg har fått før. Og det merkelige er at det synes som ompulsen har fallt med en 3-4slag. Så da får vi se hvordan dette utvikler seg videre.

En vakker vinternatt ønskes til mine sonja-venner.