uff... i helgen skulle jeg egentlig vært på tur med jobben..

Avlyste i dag morges, og sa jeg var syk.. hadde jo ingen sykdomstrekk som feber eller noe, men jeg klarte bare ikke.. Og ikke bare det at jeg var trøtt og sliten, men jeg har fått et annet problem som på en måte sniker seg på:

Jeg har fått sånn greie at jeg kun ønsker å sove hjemme.. har i det siste fått høre ( av sambo) at jeg sover veldig urolig, og har fått det for meg at jeg snorker i tillegg til at jeg vet at jeg kan snakke. og dette har bare blitt verre og verre.. I tillegg så er selvtillitten min helt nede på lavmål. Jeg kan begynne å snakke (er en skravler) og så kan jeg plutselig tenke at: "hvorfor snakker du? Alle syns sikkert at jeg er skikkelig teit, og alle legger merke til hvor tykk jeg er, og nå har jeg sikkert gått opp enda en kilo"... Og så ender jeg opp med å være stille og vennene mine lurer på om jeg er sint, og jeg er jo ikke det, jeg er bare så sliten og lei meg, liksom..

Så da bestemte jeg meg for at det sikkert ikke var noen som ville savne meg på turen i dag, og at jeg ikke lenger er en morsom jente som det er gøy å være sammen med..

Snap out of it, tenker jeg.. men det er ikke så lett det heller.. og jeg kan ikke prate med noen om det heller, for de skjønner det ikke... "jamen, du er jo så herlig, sier de... "

Føler meg skikkelig bæsj!