Hei Heidi.

Jeg har vært medisinert i 2 1 /2 år. Jeg gikk først på Levaxin. Så kombinert med Liothyronin. Så over på Armour i August 2006. Nå Armour kombinert med litt Levaxin.

Jeg forstår mindre og mindre av dette med blodprøver. De har variert veldig i denne tiden. Jeg har ikke vært så veldig "stoffskiftesyk" egentlig. Vektøkning, problemer med øynene og diverse annet...husker ikke alt. Men iallefall ikke denne trettheten. Allikevel er mine prøver nå dårlgere enn da jeg startet på Levaxin i sin tid. Selv om prøvesvarene har sving veldig så har jeg ikke merket forskjell på fT4 på 19 mot fT4 nå på 10. Referanse er fra 9-24. Jeg begriper det rett og slett ikke.

Måler bare morgentemperatur, puls og vekt jeg nå. Er de bra så bryr jeg meg ikke lenger om disse blodprøvesvarene. Eller rettere sagt - jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke de i forholdt til symptomer/manglende symptomer. Skal til lege den 19.04. Regner ikke med å få noe hjelp.

Før Armour øket jeg opp til 175µg Levaxin. Det ble litt mye. Jeg har vært plaget av skjelvinger ved doseøkning. Håper du finner ut av dette!