Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
04-01-13, 11:55 #1
Smerter i fingrene og blodprøver?
Hei!
Nå har jeg vært plaget sånn med vondt i fingrene i 5 dager. Var hos legen og han mente det kunne skyldes været. Antar at det er flere som kjenner seg igjen?
Blodprøvene mine var nå slik:
Anti- TPO: >1300 (ref.område* <100)
Ft3:: 5,3 (3,5- 6,5)
Ft4: 17,8 (11,0-23,0)
TSH: 1,6 (0,20-4,0)
Hva tenker dere erfarene om disse prøvene?
-
04-01-13, 20:39 #2
Sv: Smerter i fingrene og blodprøver?
Hei,
når det gjelder smerter i ledd i fingre, så vil jeg tro at det har med betennelsestilstand i kroppen å gjøre. Min lege måler alltid mikroCRP for å vurdere betennelsestilstand. Noe å sjekke? Den bør være så lav som mulig.
-
17-01-13, 18:58 #3
Så fryktelig vondt i fingrene
Er det noen opplever smerter og verking i fingrene?
Kan det være tegn på for lav dose av levaksin?
Tar 75 mcg 4 dager og 100 mcg 3 dager.
Lignende tråder
-
Kramper og smerter
Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 11Siste melding: 16-09-07, 03:49 -
Smerter og fysioterapi
Av Anne Ma i forumet Alternativ behandlingSvar: 15Siste melding: 22-03-07, 23:03 -
smerter i halsen
Av lailabye i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 05-12-06, 17:33 -
smerter i underlivet
Av pling i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 4Siste melding: 16-11-06, 17:29 -
følelse av blodåre i fingrene som sprekker
Av RIGG i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 12-11-06, 15:36
Svar med sitat
Bokmerker