Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Hybrid View
-
16-01-13, 19:05 #1
Sv: "Trætte" binyrer
Hej Kevlin
Nu var det ikke så meget mig, som lægen Carsten Vagn-Hansen, hvis artikel jeg har kopieret til tråden i 2006, der står bag anbefalinger.
Du har ret i, at forfatteren har nok tænkt primært på binyretræthed... Men personligt mener jeg at heller ikke friske bør spise soya-produkter, idet der er ingen verdens grund til - frivilligt (!!) at undertrykke sit stofskifte, i en verden som i forvejen er fyldt med thyroidea-undertrykkende stoffer i miljøet. Ingen grund til selv at spise sig til problemerne, endda frivilligt.
Godt nok spiser Asiater masser af soya, men meget af den soya de spiser er i form af fermenterede produkter hvor de goitrogene komponenter er neutraliseret, og derudover har asiater et eller andet gen, der forhindrer den goitrogene virkning på skjoldbruskkirtlen, så vidt jeg husker... Så hellere få sin melatonin i kapsler, synes jeg.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fjernet skjoldbruskkirtel 2009. Trætte binyrer. Savner min kirtel...
Av Ceven i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-12-13, 23:29 -
Trætte binyrer og træning
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-01-11, 05:58 -
Hypoglykemi. sliter med blodsukkerfall uten å ha diabetes
Av Knøttet i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 29-09-09, 21:32 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35

gir fine dagsturer 
Svar med sitat

Bokmerker