Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Hybrid View
-
09-01-13, 13:45 #1
Sv: Begynne med naturlig tyroksin
Er det noe her som vet om leger/endor som skriver ut naturlig tyroksin?
-
09-01-13, 19:49 #2
Hei Bille

Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt.
Men min erfaring er at tre forskjellige fastleger og en endo overhodet ikke var interessert i eller tok lavt stoffskifte på alvor. Jeg har kun møtt nedlatenhet og arroganse i den leiren. Hadde jeg visst det jeg vet i dag - men det gjorde jeg ikke - så hadde jeg oppsøkt en privat lege med en gang jeg ble syk.
Så, om du har mulighet råder jeg deg til å spare tid og energi og bestille time hos en lege som garantert vil ta deg på alvor. (Bare se bort fra dette hvis det ikke er interessant.)
Jeg håper du får den medisinen du ønsker. Lykke til
-
09-01-13, 20:39 #3
Jeg fikk naturlig thyroid av privatlege første gang, og siden har fastlegen skrivd ut resept for meg uten å protestere :-) legen må søke på godkjenningsfritak, men det har ikke vært no problem for meg i allefall.
Jeg tar to doser om dagen,en på morgenen når jeg våkner, og så en gang på ettermiddagen :-)
Jeg har resept som varer et år, og så har jeg ring apoteket når jeg åpner siste boksen, og så bestiller de 3 bokser av gangen for meg (100stk pr boks). Må få endret resepten neste gang slik at jeg får ut boks på 500stk....
Klem Tussemaja
Lignende tråder
-
Naturlig thyroid forklart av Jeffrey Dach
Av Vigdis i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 28-07-12, 19:33 -
Ulike preparatmerker - naturlig thyroid
Av smgj i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 02-08-10, 08:54 -
Resept på naturlig thyroid
Av usikker i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 14Siste melding: 04-03-10, 19:45 -
Hva gjør jeg hvis jeg vil prøve naturlig thyroxin?
Av Vigdis i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 02-02-09, 17:59

Svar med sitat

Bokmerker