Side 17 av 22 Først 12345678910111213141516171819202122 Siste
Viser søkeresultater 161 til 170 av 220
    Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Smerter i knærne

En kan nok kjenne litt til endringen kanske fort, men selve stoffskifteendringen tar flere uker.
    Levaxin har en halveringstid i kroppen på en uke. De regner 4 uker før doseendringen kan måles og karakteriseres som stabil.
    Det tar ofte lengere tid enn det, før vi merker det !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

En kan nok kjenne litt til endringen kanske fort, men selve stoffskifteendringen tar flere uker.
    Levaxin har en halveringstid i kroppen på en uke. De regner 4 uker før doseendringen kan måles og karakteriseres som stabil.
    Det tar ofte lengere tid enn det, før vi merker det !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

hei
    Har fremdeles de samme smertene knærne. Har sluttet hos akupunktøren. synes ikke det hjalp så mye. har nå fått en senebetennelse i høyre skulder. Hadde senebetennelse i venstre skulder for 4-5 år siden og da virket akupunktur som bare det. Så det er vel forskjellig fra gang til gang. I grunnen merkelig det også.
    Skal prøve noe som heter Gelenk. Det inneholder haibrusk, gurkemeie og noe annet som jeg ikke husker navnet på.

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    63
    Meldinger
    421

hei
    Har fremdeles de samme smertene knærne. Har sluttet hos akupunktøren. synes ikke det hjalp så mye. har nå fått en senebetennelse i høyre skulder. Hadde senebetennelse i venstre skulder for 4-5 år siden og da virket akupunktur som bare det. Så det er vel forskjellig fra gang til gang. I grunnen merkelig det også.
    Skal prøve noe som heter Gelenk. Det inneholder haibrusk, gurkemeie og noe annet som jeg ikke husker navnet på.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Jeg hadde jo slike symptomer og min fysioterapeut, som jeg brukte ved idrett ellers, kalte slikt for "småskader". Men dette ble tatt alvorlig.
    Men hos meg virka ikke hans vanlige tiltak og da det ble klart at jeg hadde lavt stoffskifte sa han bare at "det forklarer jo en masse da".

Så det helt korte versjonen er at Levaxin hjalp ikke, tross at flere regnet med at det ville det.

Men Armour hjalp.
    Ikke bare hjalp det - det ble helt borte.
    Og da sier det iallfall meg at stoffskiftet ikke var helt bra den tia jeg brukte Levaxin.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Jeg hadde jo slike symptomer og min fysioterapeut, som jeg brukte ved idrett ellers, kalte slikt for "småskader". Men dette ble tatt alvorlig.
    Men hos meg virka ikke hans vanlige tiltak og da det ble klart at jeg hadde lavt stoffskifte sa han bare at "det forklarer jo en masse da".

Så det helt korte versjonen er at Levaxin hjalp ikke, tross at flere regnet med at det ville det.

Men Armour hjalp.
    Ikke bare hjalp det - det ble helt borte.
    Og da sier det iallfall meg at stoffskiftet ikke var helt bra den tia jeg brukte Levaxin.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    68
    Meldinger
    5,134

Har du sjekket om det er mensiskskade? Det er jo veldig vanlig med smarter i knærne. Ikke alle almenleger klarer å finne ut av det. Jeg fikk vite av allmennlegenn at knærne var bra, mens spesialisten sendte meg til kikkhullsoprasjon. Senere fikk jeg vite at jeg har slitasjegikt i knærne. Hvordan jeg fikk det som noenogtrettiåring uten å være spesielt idrettsgal, vet jeg ikke. For meg har trening en helbredende effekt på knærne. Sykling skal være spesielt bra, du "smører" leddene uten å belaste dem så mye.

Men, er det menisk, må du fikse det. Ellers kan du bli ille ute om du for eksempel er på fjelltur alene. Det er vanligvis en enkel sak på poliklinikk. Inn og ut samme dag, og krykker 1-14 dager.

Lykke til da!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    68
    Meldinger
    5,134

Har du sjekket om det er mensiskskade? Det er jo veldig vanlig med smarter i knærne. Ikke alle almenleger klarer å finne ut av det. Jeg fikk vite av allmennlegenn at knærne var bra, mens spesialisten sendte meg til kikkhullsoprasjon. Senere fikk jeg vite at jeg har slitasjegikt i knærne. Hvordan jeg fikk det som noenogtrettiåring uten å være spesielt idrettsgal, vet jeg ikke. For meg har trening en helbredende effekt på knærne. Sykling skal være spesielt bra, du "smører" leddene uten å belaste dem så mye.

Men, er det menisk, må du fikse det. Ellers kan du bli ille ute om du for eksempel er på fjelltur alene. Det er vanligvis en enkel sak på poliklinikk. Inn og ut samme dag, og krykker 1-14 dager.

Lykke til da!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Glukosaminer er bra for å styrke brusklaget i ledd.
    Så spis den hvite brusken i kyllingen.......

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Glukosaminer er bra for å styrke brusklaget i ledd.
    Så spis den hvite brusken i kyllingen.......

Side 17 av 22 Først 12345678910111213141516171819202122 Siste

Lignende tråder

1. Svar: 102
    Siste melding: 26-04-13, 14:34
  2. Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
    Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 414
    Siste melding: 04-07-11, 11:59
  3. Svar: 148
    Siste melding: 13-09-08, 10:17
  4. begynt på litothyronin
    Av grynet i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 2
    Siste melding: 05-03-08, 21:48

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn