Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
30-12-12, 10:00 #6
Sv: Tørre øyne klinikken i Oslo
Får du øyedråper på blå resept Bettie B? Du har rett til dyre, gode øyedråper på blå resept samt nattsalve når tørre øyne har vart i mer enn tre måneder. Dessuten den kostbare Restasis om det er nødvendig, også på blå resept. Alt dette koster en hel formue. Jeg er takknemlig for den norske politikken på helseområdet. Jeg har vært i andre land i Europa hvor dette nesten er på u-landsnivå. Vi får være glade for alt vi kan få på blå resept

Kommer du til en god øyelege får du velge øyedråper fra øverste hylle. Før jeg fikk øyedråper på blå resept forsøkte jeg alle de billige merkene, som passet lommeboka mi best. De hadde svært liten lindring for mine øyeplager. Jeg tror om jeg skulle betalt alt dette selv, ville det kostet meg minst 60 000 per år. Restasis alene koster rundt 40 000 i året. Den har virkelig lindret mine øyeplager, problemer med slimete lange tråder i øynene er nesten borte, følelsen av grus i øynene er også sjelden etter at jeg begynte med Restasis. Stor klem til Anisa som satte meg på sporet av den
Jeg har stor nytte av Viscotears. Jeg har også oppdaget at jeg må ha den dyre varianten hvor hver enkelt dose er pakket separat. På den måten unngår du konserveringsmiddel, som de fleste flasker har. Jeg fikk masse problemer langs øyekantene av disse billige merkene med konserveringmidler. Håper du kan få det bedre med øynene dine Bettie B
Nå skal jeg forsøke meg uten Aerius som jeg bruker fordi jeg har allergi. Det er en rekke medikamenter som kan gi tørre øyne, allergimedikamenter er blant dem. Jeg kan heldigvis bruke Singulair. Så får jeg se etterhvert, spesielt på sommeren, om det er mulig å klare meg uten Aerius.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Restasis mot tørre øyne, på blå resept
Av Vigdis i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 8Siste melding: 31-07-15, 14:54 -
Restasis mot tørre øyne, på blå resept
Av Vigdis i forumet HELFO medisinutgifter på blå reseptSvar: 6Siste melding: 18-06-15, 17:40 -
Tørre øyne
Av Vigdis i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 62Siste melding: 13-08-14, 07:16 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41

Svar med sitat

Bokmerker