Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Hybrid View
-
26-12-12, 10:47 #1
Sv: Skal begynne å ta Erfa om kvelden. Tar imot alle gode råd.
Hei Blondie, og tusen takk for svar.
Min motivasjon er som du sier at binyrene skal få T3 når de trenger det. Jeg våkner mange ganger om natten, og tenkte dette kunne hjelpe på det.
Jeg har lest litt om CT3M-metoden, men hadde ikke tenkt å bruke den. Bare ta medisinen til kvelden i stedet for om morgenen. Sånn i praksis lurte jeg på hvordan jeg delte opp dosen eller om jeg kan ta 180 mg på en gang. Det går vel ikke.
Jeg har sett litt på linken du sendte, og skal lese den nøyere. Jeg har også sett at Vigdis har en post om binyrer, men må innrømme at når den blir så lang (det er vel den du tenker på) blir det et for stort ork for meg å begynne på den. Men jeg får ta tida til hjelp.
Lignende tråder
-
Har Graves og skal snart opereres (have fjernet skjoldbruskkirtel). Gode råd søges.
Av Pisces i forumet Høyt stoffskifteSvar: 26Siste melding: 18-05-16, 02:38 -
skal begynne på kombinasjons behandling og trenger råd!
Av toneij i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 10Siste melding: 21-10-12, 20:43 -
Jeg skal begynne med kosttilskudd idag.!
Av Jente25 i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Skal begynne med Armour :=)
Av pandalakris i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 29-08-08, 22:02 -
Armour kvelden før nye prøver skal tas?
Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 25-05-06, 20:26

Svar med sitat

Bokmerker