Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
26-12-12, 08:50 #26
Sv: På grensen av Hashimoto's ?
Hei igjen.
Håper aller har hatt en fin jul så langt og håper dere får et riktig godt nyttår. Ja, jeg fikk vel egentlig beskjed om at 3 stk erfa Thyroid 60 mg var max, men da jeg spurte om hvordan man visste at man var tilstrekkelig dosert, så går jo dette på symptomer. Vel, det er vel ingen andre enn meg som egentlig kan finne riktig dose? Jeg hadde riktig godt med energi før julaften. Sto på, gjorde en hel masse, og fikk til en vellykket julefeiring, men så klappet jeg sammen i går da. Energien var helt borte, men kanskje normalt det og? Men, det jeg lurer litt på er noe rart som har begynt nå, noen dager før jul, midt i det verste julestresset og har fortsatt fram til nå i allefall. Innimellom kommer det en slags sitring/rar følelse som brer seg i tinning og kinn på den ene siden, flere ganger om dagen. Det er ikke vondt, bare rart. Noen som har noen peil på hva det kan være, og om det er noe jeg bør ta hensyn til?
Da får dere slappe av og kose dere i jula.
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker