Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
22-12-12, 16:06 #26
Sv: På grensen av Hashimoto's ?
Normal energi, er ikke det å orke det andre på din alder orker, Karatekid?
Det er i alle fall det jeg tenker om det med energinivå. Når jeg orker en full jobbuke, trening og flere sosiale aktiviteter på en uke uten å bli utmattet, tenker jeg at det er et normalt energinivå. Kan jeg holde på slik uke etter uke, så kan jeg jo begynne å kjenne meg temmelig normal.
Mange av oss trenger lang tid på å komme oss ut av de skadene en mangelfull behandling har gjort. Det kan være mange hormoner som er unormalt lave, det kan være problemer med et godt opptak av mat og næringsstoffer, leververdier kan være helt på bærtur etc. Her er det sikkert enda flere ting å liste opp. Så kan vi også ha konverteringsproblemer. Det er lett å glemme når man har fått selv saligheta i hendene, thyroid, at også her kan det for noen hende at konverteringen er for dårlig. Det kan også hende at dosen ikke er optimal. Jeg ser at mange av de alternative legene i likhet med de konvensjonelle har en tendens til å mene at vi skal ha lave doser med stoffskiftehormon. For meg ser det ut som om de har laget en slags idealtilstand hvor vi alle skal passe inn. Noen har så store problemer med å få stoffskiftemedisinene inn i cellene at de først får det bra når dosen blir skikkelig høy.
Jeg merker at etterhvert som jeg leser mer og mer, så blir jeg skeptisk til alle forsøk på å plassere oss i bås. Selv om du får masse andre hormoner, er det ikke sikkert at 3.5 grain er nok for deg. Jeg ble fortalt at jeg ikke burde gå over 3 grain. I 3 grain er det litt under halvparten av den T3 mengden jeg bruker nå. Som virker helt rett for meg.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker