Viser søkeresultater 1 til 10 av 147
Threaded View
-
22-12-12, 06:53 #26
Sv: På grensen av Hashimoto's ?
Hei igjen.
Det nærmer seg jul. En liten oppdatering fra meg, mens huset er helt stille. Jeg har hatt en ny konsultasjon på Heggeli. Det meste var vel ganske greit. Skulle doble dosen av DHEA, og kunne prøve meg litt fram i forhold til Erfa dose, og intensivere arbeidet med å tette lekk tarm.Det vil si at jeg skulle ta noe glutamin. Nå er jeg faktisk oppe i 3 og en halv Erfa (60 mg). Hadde trodd jeg burde kjent overdosesymptomer nå, men gjør ikke det. Tvert i mot sliter jeg fortsatt med å få kroppstemperaturen over 36. Den holder seg rett under i første halvdel av syklusen. Pulsen har roet seg, tror jeg. Føles i allefall slik. Måler ikke så ofte, for jeg blir bare stresset av det. Jeg har også svært lite brystsmerter nå. Fikk god hjelp av litt akupunktur og har vel kommet litt mer over sjokket da jeg mistet en som sto meg nær, i sommer. Legen mente at jeg var stresset og kommanderte meg selv til å holde det gående. Skal visst ta en ny døgnurinprøve. Har fortsatt ikke orden på magen. Den protesterer vilt, hvis jeg av og til skeier litt ut og prøver meg på å spise litt av slikt som andre gjør. Energien er ikke så verst da. Føler at jeg klarer meg forholdsvis greit på jobben nå,og ikke så verst hjemme heller. Men, jeg lurer litt på hva er normal energi? Hvordan kan jeg vite det? Når man antagelig har gått med en autoimmun prosess i kroppen i godt over 20 år. Hvordan kan man vite hva som er normalt? Jeg vil ønske dere alle en riktig god jul og et godt nytt år.
Lignende tråder
-
hashimoto encehalopati
Av lehman i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 28Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's Treatment 1-8
Av Mod i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 3Siste melding: 26-02-11, 18:15 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker