Begynte på 30mg Armour forrige tirsdag (gikk rett over fra 25mcg Levaxin, så det tilsvarer en dobling av den dosen i følge Armor sitt pakningsvedlegg) og merket litt til en slags "stramhet" rundt brystkassen utover dagen, men ikke noe dagen etter (jeg hadde litt mere av samme "stramhet" første dag på levaxin). I helgen synes jeg at jeg ble mer tåkete i hodet, og mener å ha lest at da er det på tide å dosere opp, så tok en ekstra 30mg før middag i går (endo'en sa jeg skulle dosere opp etter 1-2 uker, og det var jo tilnærmet en uke) og merket ikke noe til det i går.

Men en stund etter 1. dose i dag (30 mg) så var det igjen en slags "stramhet" rundt brystkassen, men ikke helt på samme måte, samt at jeg var noe kortpustet/andpusten, men det ga seg i løpet av en drøy time eller så. Jeg var noe i tvil om jeg skulle ta en tablett til i dag, men gjorde det ca kl 15 og ca 3 kvarter etter hadde jeg mye det samme igjen, kortpustet/andpusten, og denne gangen hyperventilerte jeg sannsynligvis også, for ble ør og begynte å svartne litt føltes det som, samt prikking/nummen i fingre/underarmer så lenge jeg ikke fokuserte på å puste rolig og tildels dypt. Ganske ubehagelig for å si det sånn, men kom seg etter en drøy time. Ikke noe spesielt høy puls (60-65 +/-) og heller ikke hjertebank såvidt jeg vet (aner ikke hvordan det kjennes ut, men legen sa jeg ville ikke være i tvil hvis jeg får det)

Er dette vanlig? Jeg er i allefall VELDIG usikker på om jeg skal ta 2x30mg i morgen også, evt om jeg skal ta i det hele tatt (stå over en dag)... Hadde glemt det, men står i pakningsvedlegget at en skal dosere opp 15mg av gangen, så kanskje derfor ubehaget? Problemet er jo at pillene er så porøse at det går ikke å dele i 2 noenlunde like...