Hei, alle sammen. En stund siden jeg har skrevet. Tenkte å ta en liten oppdatering. Pga høy puls og brystsmerter, så ble det til at jeg neddoserte Erfa dosen, ned til 2 1/2 ( mg), med det resultat at jeg fikk flere hyposymptomer igjen, vondt under føttene, trøtthet om kvelden, vekta på vei opp og resten husker jeg ærligtalt ikke i farta, men gæli ble det i allefall. Gikk derfor opp til 2 3/4 igjen. Følte meg fortsatt ikke bra av hyposymptomer. Tok belastnings EKG (sykling). Legen fant ikke noe galt, ganske ok puls, både før start og som max og legen mente jeg var i god form og hadde et blodtrykk som en 20 åring. Beroliget av dette, tok jeg sjansen på å øke til 3 erfa. Har gjort det ca en uke nå. Huden på hendene har blitt merkbart strammere, håret ser bedre ut. Har ikke merket noen overdosesymptomer foreløpig. Jeg har ikke klart å få kroppstemperaturen opp noe særlig. Den har vært på rett under 36 gr. Celsius. Nei, jeg vet ikke, synes det er vanskelig å finne riktig dose jeg da. Hva skal jeg dosere etter egentlig? Skal jeg dosere etter hvordan huden på hendene ser ut, kroppstemperatur eller disse blodprøvene, som sannsynligvis vil vise at fritt T3 er på vei over referanseområdet igjen? Men, jeg er jo i full aktivitet, 100 % jobb, 100% familie, så man kan kanskje ikke forvente å føle seg på topp hele tiden?