Takk for innspill, Blondie. Hadde heldigvis fått med meg det, men det er viktig å få frem dersom noen som ikke vet leser dette.

Legetimen gikk akkurat som fryktet. Jeg skjønte jo med en gang at det ikke var noe å hente der. At TSH'en var 2,7 selv om de aller fleste friske har TSH på rundt 1 var overhodet ikke viktig, for det var ikke det de så på uansett - det var FT4. Og hos meg var jo den 18 (må understreke at det var prøvene fra 1,5 år siden vi diskuterte, prøvene jeg tok i dag får jeg ikke svar på før 5/12).
Ba om å få tatt prøvene på nytt, da også med anti-TPO siden det ikke ble sjekket sist. Det var ingen vits i å ta anti-TPO så lenge FT4 og TSH var normale. Likevel krysset legen av for anti-TPO på skjemaet, så da håper jeg det blir sjekket uansett om de andre prøvene skulle være "normale". FT3 blir kun sjekket dersom TSH eller FT4 er "unormale".
Ble anbefalt å begynne og trene, siden det kunne bedre energien og hukommelsen, samt kanskje føre til mindre frysing... Men noen frøs jo hele livet uten at det nødvendigvis var noe galt. Om vi ikke fant noe galt med blodprøvene i år heller, måtte jeg ikke fortvile, for vi fikk i det minste utelukket en del ting (deriblant stoffskiftet, regner jeg med).

Jeg bare gråt egentlig, fordi jeg skjønte at jeg ikke kommer til å komme noen vei med denne legen heller - det vil ikke bli noe bedre.