Viser søkeresultater 1 til 10 av 23
Threaded View
-
17-11-12, 21:12 #6
Sv: Ulike blodprøver sett i sammenheng med div plager. Hjelp/forslag?
Hei! Legen min tok kontakt her om dagen, og ville at jeg skulle begynne med TrioBe, tabletter ift litt lavt nivå av B12. Han nevnte ikke noe om stoffskifteprøvene, så jeg fikk meg ikke til å si noe mer om dem nå. Skal ta tablettene i 3mnd, for så å ta en ny kontroll. Skal spørre om han vil ta anti tpo, og evt de andre stoffskifteprøvene samtidig i februar. Skulle ønske at prøvene var mer entydige, for jeg føler meg så tom for energi. Skal prøve igjen ift å kutte mye ned på karbohydratene. Har prøvd det noen ganger tidligere, men synes at det er så vanskelig å skulle lage alt fra bunnen, når man knapt orker tanken på å lage mat, eller gjøre noe annet for den slags skyld. Hvorfor er det så viktig at klokka akkurat skal være 8 når man tar slike prøver? er det ikke nok å få tatt dem omtrent til samme tid som forrige gang? Er det tilstrekkelig å faste fra midnatt? Skal jeg ta mine andre medisiner den morgenen før jeg tar prøvene? For dere som vet..
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
hjelp med blodprøver, symptomer på lavt stoffskifte
Av Emily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-02-12, 08:20 -
2½ år med mange ulike plager som kommer i kategorien hypothyreose
Av Lillylille i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 13-05-11, 14:01 -
Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose
Av GJV i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 09-05-09, 11:36 -
Hjelp til tolkning av blodprøver
Av Lotta i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 24-06-08, 18:36

Svar med sitat

Bokmerker