Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Threaded View
-
17-11-12, 01:58 #28
Sv: Blondies bok
Jo, jeg har et par ideer, virkelig værd at teste: ↓
Tak.
Masser af denne "utømmelige kunnskap" havde jeg hjertens gerne været foruden, taget i betragtning i hvilken anledning denne viden er blevet tilvejebragt.
For nogle år siden blev en yngre kvinde, mor til 3 og hustru.... kronisk smertepatient, tvunget til en (dengang) eksperimental behandling med Lyrica. Ellers havde kommunen stoppet hendes sygedagpenge... Efter tre uger på Lyrica, blev hun psykotisk... og der er hun fortsat den dag i dag, behandlingsresistent (wonder why)! Smerter har hun fortsat iflg. hende selv og flere 64-EEG'r. Alle disse "arrogant'ere" har vasket deres hænder, mens hun lever helt i sit eget, plagsomme, ensomme og smertefulde helvede.
Derudover kender jeg til flere tilfælde hvor lægerne har sat både gravide og ammende i behandling med Lyrica... Deres børn bliver ingen einsteiner. Jeg har oprettet min egen, personlige kategori, jeg emotionelt anbringer denne type læger i: "Mengele-Paradigmen".
Hvis jeg selv var helsepersonell, ville jeg nok være nødt til at forlade denne profession, af lede over hvad læger er i stand til.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker