Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Jeg er helt enig, aminosyrer er gull verdt og det spises i bøtter og spann både av meg og min mann. Vi trener mye og da kan man slett ikke klare seg uten tilskudd av aminosyrer. Det går både i pulver (som måltidserstatter) og i piller. Vi holder oss i all hovedsak til Now foods fra iherb. Har du noen andre merker du heller vil anbefale? Opplever ikke at aminosyrene hjelper på smertene i seg selv, men de er knallbiltige for generell restitusjon av kroppen. Både etter trening og i forbindelse med sykdom.
Jo, jeg har et par ideer, virkelig værd at teste: ↓

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Anbefaler hjerteligt denne artikel, og ellers en mere avanceret aminosyre, beskrevet her. Det virker, Blondie.
Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Og tusentakk for at din utømmelige kunnskap bidrar til å gjøre det enklere for meg å takke nei til behandlingen jeg blir tilbudt.
Tak. Masser af denne "utømmelige kunnskap" havde jeg hjertens gerne været foruden, taget i betragtning i hvilken anledning denne viden er blevet tilvejebragt. For nogle år siden blev en yngre kvinde, mor til 3 og hustru.... kronisk smertepatient, tvunget til en (dengang) eksperimental behandling med Lyrica. Ellers havde kommunen stoppet hendes sygedagpenge... Efter tre uger på Lyrica, blev hun psykotisk... og der er hun fortsat den dag i dag, behandlingsresistent (wonder why)! Smerter har hun fortsat iflg. hende selv og flere 64-EEG'r. Alle disse "arrogant'ere" har vasket deres hænder, mens hun lever helt i sit eget, plagsomme, ensomme og smertefulde helvede.

Derudover kender jeg til flere tilfælde hvor lægerne har sat både gravide og ammende i behandling med Lyrica... Deres børn bliver ingen einsteiner. Jeg har oprettet min egen, personlige kategori, jeg emotionelt anbringer denne type læger i: "Mengele-Paradigmen". Hvis jeg selv var helsepersonell, ville jeg nok være nødt til at forlade denne profession, af lede over hvad læger er i stand til.