Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
15-11-12, 10:24 #14
Sv: Fine blodprøver, ufin form. Noen som kan se noe jeg kan forske videre på?
Takk for ekstra info, Anisa! Tok klypetesten på kjæresten min i går kveld, og oppdaget noe skuffet at det ikke er så veldig stor forskjell på meg og han. Min hud er litt hardere/tykkere, men det er visst vanlig at kvinner har noe tykkere hud enn menn. Har poser under øynene, ellers ingen hevelser unntatt digre overarmer.
I morges bestilte jeg time til nye prøver. Fikk time om en uke. Gleder meg, men gruer meg også. Det er snart 1,5 år siden de første prøvene ble tatt, og jeg føler meg mye verre. Tenk om prøvene er like normale, eller til og med _bedre_? Tenk om han ikke vil teste anti-TPO (som jeg har sett her inne at mange har slitt med å få ta)? Synes også det er vanskelig å finne ut hvilke prøver jeg skal be om å få tatt siden det er forskjellige svar ute og går, og hvilke som er realistiske at han vil "godkjenne" at jeg tar.
Har så utrolig lyst til å få til en prøveordning med medisin. Har funnet ut at leger i andre land vurderer behandling når TSH er over 2.5, jeg forstår ikke hvorfor "verdens beste land" skal være så tungrodd på enkelte områder.
Nå har jeg èn uke på meg til å lese meg opp, forberede meg på hvordan jeg skal takle en evt. firkantet lege, samt finne ut hvilke prøver jeg skal be om. Det er godt å være i gang!
Lignende tråder
-
Fine blodprøver?
Av Mathilde i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 0Siste melding: 22-03-11, 15:03 -
Hoven skjoldbrukskjertel, men fine blodprøver
Av Capricorn i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 2Siste melding: 23-02-11, 18:20 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 13-04-10, 23:37 -
Knutestruma - Fine blodprøver
Av Angelina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-10-07, 19:19 -
Fine prøver, men ikke i form....
Av tussi i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 11-11-06, 17:29

Svar med sitat

Bokmerker