Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
29-10-12, 17:50 #7
Sv: Hjælp til at finde læge der kan hjælpe og har forstand
Hej igen,
Tak til alle jer der har taget jer tid og brugt energi på at svare. Jeg er dybt taknemmelig.
Det er korrekt, at en på netdoktor har anbefalet mælkeprodukter, men det løser helt sig selv, for jeg kan ikke tåle mælkeprodukter.
Jeg har tidligere været hos BioNordic og brugt formuer på kostvejledning. Har i mere end et halvt år ikke spist brød, mælkeprodukter.
Men spist grøntsager, kylling, fisk, grovpasta, frugt, nødder, mandler osv. Dog unden nogen former for forbedring. Hver gang jeg har min menstruation og når til dagene 3-8 går det helt galt for kroppen, er sengeliggende, slæber mig rundt. Det føles som om ALT kører for langsomt i kroppen. Det er så hårdt for min krop at have menstruation, at det tager en hel uge bagefter at komme bare lidt oven på.
En gynækolog anbefalede mig at prøve Cerazette Minipiller (uden østrogen), dem nåede jeg at tage i 7 dage, og måtte så stoppe, da det udløste depression igen. Har de mystiske symptomer i hjernen.
Det med blodsukkeret kender jeg alt for godt. Når jeg har det værst vågner jeg hver anden time hele natten, hvor kroppen, ryster og sveder og angsten melder sig. Indtil jeg så har spist.
Candida kender jeg lidt til, men forsøger at sulte den ihjel.
Jeg er henvist til Rigshospitalet nu, og må se, hvad de så kan gøre for mig. Hvis der ingen hjælp er at hente der, må jeg til udlandet.
Tusind tak for jeres svar! Det er så dejligt, at der er nogen, der vil tage sig tid til at læse og forsøge at hjælpe.
Stort knus til jer alle!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Kan I hjælpe - hashimotos thyroiditis
Av Helene i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 10-10-12, 12:36 -
Nogen der kan hjælpe med disse resultater?
Av Honeyhob i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 20-11-10, 16:13 -
Hjælp, plz... hvad skal jeg bede min læge om nu?
Av Marejka i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 29-05-10, 15:24 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18

Svar med sitat

Bokmerker