Sitat Opprinnelig skrevet av Jerab Vis post
Hvis der er andre, der skulle vide noget og eller kende til læge, der ved og kan noget, hører jeg også gerne fra jer.
Jeg tror ikke, at der findes rette læge i Danmark. Der findes flere Hertoghe-uddannede læger i Tyskland. Hallas forslag er super, men det er alligevel langt mere omstændeligt for en dansker at komme til Arendal, end til Bruxelles direkte med fly. Det gælder om overhovedet at opnå en diagnose. Har du en plan B?

Forresten har jeg smuglæst på Netdoktor, at du blev anbefalet "enten spise yoghurtprodukter som cultura eller aktimel". Begge disse produkter indeholder syntetiske sødestoffer, er "korttids-syrnede" og homogeniserede. Det får immunsystemet til at gå endnu mere amok end det allerede gør, i tillæg til det plagsomme hormon-kaos. Hvis du ikke kan undvære mælkeprodukter, hold dig til udelukkende økologiske (langtids-syrnede), fuldfede og u-homogeniserede. Alle andre mælkeprodukter vil udfordre din, allerede så forpint krop og de vil i hvert fald ikke hjælpe på svamp i mave/tarm. Svamp lever af proteiner og sukkerstoffer den udvinder af mælke-føde.

Krydser fingre for, at du finder en løsning på det hele.