Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
27-10-12, 06:23 #5
Sv: Hjælp til at finde læge der kan hjælpe og har forstand
Jeg tror ikke, at der findes rette læge i Danmark. Der findes flere Hertoghe-uddannede læger i Tyskland. Hallas forslag er super, men det er alligevel langt mere omstændeligt for en dansker at komme til Arendal, end til Bruxelles direkte med fly. Det gælder om overhovedet at opnå en diagnose. Har du en plan B?
Forresten har jeg smuglæst på Netdoktor, at du blev anbefalet "enten spise yoghurtprodukter som cultura eller aktimel". Begge disse produkter indeholder syntetiske sødestoffer, er "korttids-syrnede" og homogeniserede. Det får immunsystemet til at gå endnu mere amok end det allerede gør, i tillæg til det plagsomme hormon-kaos. Hvis du ikke kan undvære mælkeprodukter, hold dig til udelukkende økologiske (langtids-syrnede), fuldfede og u-homogeniserede. Alle andre mælkeprodukter vil udfordre din, allerede så forpint krop og de vil i hvert fald ikke hjælpe på svamp i mave/tarm. Svamp lever af proteiner og sukkerstoffer den udvinder af mælke-føde.
Krydser fingre for, at du finder en løsning på det hele.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kan I hjælpe - hashimotos thyroiditis
Av Helene i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 5Siste melding: 10-10-12, 12:36 -
Nogen der kan hjælpe med disse resultater?
Av Honeyhob i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 20-11-10, 16:13 -
Hjælp, plz... hvad skal jeg bede min læge om nu?
Av Marejka i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 29-05-10, 15:24 -
Hvordan hjælper jeg andre med at finde ud af højt stofskifte
Av ninus i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 08-09-07, 11:18

Svar med sitat

Bokmerker