Sitat Opprinnelig skrevet av Jerab Vis post
Tusind tak for dit svar.
Og ja, min krop har været styret af de piller i mere end 20 år. Men jeg var ikke klogere den gang, og lægen var hurtig til at lange dem over disken til mig. Desværre. Noget der dog underer mig, er at jeg ikke kan tåle dem længere, men får alt for højt D-vitamin og prolaktin, hvis jeg tager dem mere, for min krop fungerer jo slet ikke uden. Og det bliver kun værre og værre som tiden går.

Hvis der er andre, der skulle vide noget og eller kende til læge, der ved og kan noget, hører jeg også gerne fra jer.
Les om Bjørn J. Øverbye her på forumet - lege i Arendal. Han var selv meget syk av stoffskiftesvikt og fikk beskjed om at han nok aldri kunne fungere som lege igjen. Men han kjempet seg tilbake til livet, og har nå i flere år hjulpet utallige fortvilte mennesker til bedre helse. Han har skrevet en bok som mange her på forumet lovpriser: "Lavt stoffskifte årsak til de fleste sykdommer". Der skriver han om energisvikt, diverse årsaker +++. Og flere som skriver her inne har vært i Arendal og fått hjelp.

Her i Norge må vel han være den som har best greie på feil i hormonsystemet - ihvertfall har ikke jeg hørt om noen annen lege som har en slik innsikt, eller noen som makter å se så vidt ut over blodprøveark og det tradisjonelle legesyn. Og de som har vært der sier det er en lege som det er godt å møte. Man blir tatt på alvor. Du spurte tidligere om pris - jeg syns å huske at noen hadde gitt 800 kr for en time. Det er ihvertfall billigere enn mange andre private leger. Andre kan kanskje si noe om det.

Og turen over Skagerak er jo ikke så lang . Det går fort med båt fra Fredrikshavn til Kristiansand!