Viser søkeresultater 1 til 10 av 56
Threaded View
-
23-10-12, 10:40 #4
Sv: Disponert for stoffskifte problemer i følge legen...
Tusen takk til dere begge

Det står tidspunkt kl 13:50 på utskriften, og det stemmer nok med da jeg tok prøven. Jeg regner med jeg spiste frokost den dagen iom jeg hadde time såpass sent, så jeg var nok neppe fastende, men hadde heller ikke spist eller drukket noe særlig utenom det såvidt jeg husker.
Er det noen som har en link til en bra medisinsk artikkel om Hashimoto som jeg kan sende til legen, og spørre om henvisning til spesialist? Skal ikke til legen igjen før 19.11. og greit at tiden går ekstremt fort, men å gå her og vente til da før jeg evt kan få en henvisning blir for lenge føler jeg...
Det beste hadde nok vært å bytte fastlege til en som kan mere om stoffskifte, men finnes det en slik lege i Bergen? Jeg kan vel ikke bare kontakte en endokrinolog direkte uten henvisning, selv om jeg har en blodprøve som viser at det er noe galt?
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte og problemer med lav magesyre
Av anitab i forumet Enzymer og magesyreSvar: 5Siste melding: 30-03-12, 22:13 -
Hva sier regjeringen om stoffskifte problemer?
Av Stina i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 20-12-11, 14:48 -
Lavt stoffskifte og problemer med lav magesyre
Av anitab i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 02-10-08, 13:10 -
Høyt stoffskifte. Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv
Av sandra i forumet Graves sykdomSvar: 61Siste melding: 10-04-07, 19:24

Svar med sitat
Bokmerker